TassuApu ammattilaisille on lemmikkipalveluja tarjoaville tahoille suunniteltu ilmainen versio TassuAvusta, jonka avulla palveluntarjoaja ja asiakas voivat helposti jakaa tietoa TassuAvussa. Näin esimerkiksi eläinlääkäri tai fysioterapeutti voi nähdä asiakkaan lemmikin tiedot ja merkinnät sekä tarvittaessa lisätä lemmikille merkintöjä. TassuAvun käyttö palveluntarjoajana on täysin ilmaista. Lue videon jälkeen alta lisää sen toiminnoista.
Miten TassuApu ammattilaisille toimii?
Erityisominaisuuksia palveluntarjoajalle
Luo asiakkaan kanssa tapaamisia ja hallinnoi kaikkia tapaamisia yhdessä paikassa. Tapaamisiin voi liittää tietoa myös jälkikäteen, ja asiakas voi lisätä omat erilliset merkinnät tapaamisesta. Lue lisää alta.
Anna asiakkaalle suoritettavia tehtäviä, ja tee suoritusta koskevia merkintöjä. Mukaan voi myös liittää esimerkiksi linkin ohjevideoon. Asiakas voi suorituksen jälkeen arvioida ja kommentoida suoritustaan.
Tarkastele ja muokkaa asiakkaan lemmikin tietoja, mukaan lukien esimerkiksi hoitotoimenpiteitä ja kipumittarituloksia. Lue lisää alta.
Kenelle TassuApu ammattilaisille sopii?
Ammattilaisversio sopii useimmille eri lemmikkipalveluja tarjoaville yrityksille ja palveluille. Ammattilaisversio antaa palveluntarjoajille asiakasystävällisen alustan, jolla vuorovaikutus käy helposti kummankin osapuolen näkökulmasta. Samalla palveluntarjoajalla on ulottuvillaan asiakkaan lemmikin kokonaisvaltainen terveys- ja harrastushistoria.
Palveluntarjoajaksi voi rekisteröityä yritys tai muu taho, jolla on käytössään yritys- ja yhteisötunnus, eli y-tunnus. Y-tunnus toimii rekisteröitymisen jälkeen käyttäjätunnuksena. Palveluntarjoajan kaikki työntekijät voivat käyttää samaa tunnusta kirjautumiseen, ja näin näkevät kaikki palveluntarjoajan asiakkaat.
Palveluntarjoajiksi lukeutuvat esimerkiksi:
Eläinlääkäripalvelut |
Fysioterapia ja hierontapalvelut |
Ravitsemuspalvelut |
Trimmaus-, kynsien leikkaus- ja turkinhoitopalvelut |
Koulutuspalvelut |
Eläinhoitajat ja -hoitolat |
Kasvattajat |
Palveluntarjoajan ja asiakkaan yhdistäminen
Tietojen jakaminen asiakkaan ja palveluntarjoajan välillä vaatii kontaktipyynnön lähettämisen asiakkaalle sähköpostiosoitteella.
Vain palveluntarjoaja voi lähettää kontaktipyynnön. Jos asiakkaan sähköpostiosoittella ei löydy TassuApu-tiliä, voi palveluntarjoaja lähettää asiakkaalle kutsun rekisteröityä TassuApuun.
Palveluntarjoaja voi halutessaan ostaa kampanjakoodeja, joilla voi tarjota asiakkaille etuna TassuAvun ilmaiseksi halutulle ajalle. Yksittäisiä koodeja voi ostaa verkkokaupastamme, isommissa erissä kannattaa olla meihin yhteydessä.
Jos kutsuttavia asiakkaita on suuri erä, autamme kutsumaan kaikki asiakkaat kerralla. Tällöin ottakaa meihin yhteyttä ja sovimme ison erän kutsumisesta yhdessä.
Mitä palveluntarjoaja voi nähdä ja muokata?
Palveluntarjoaja voi nähdä asiakkaan lemmikit ja toiminnallisuudet merkintöineen.
Tällä hetkellä palveluntarjoajan kanssa jaetaan lemmikin perustiedot, tapaamiset, tehtävät, koiran kipumittari, terveyspäiväkirja, teenit ja aktiivisuus, hoitotoimet, painon seuranta, ravinto, mieliala, rokotukset ja loishäätö sekä linkit.
Palveluntarjoaja voi lisätä merkintöjä kaikkiin muihin osioihin paitsi aktiivisuuteen, mielialaan ja koiran kipumittariin.
Palveluntarjoajan lisäämät merkinnät näkyvät normaalisti asiakkaan omien merkintöjen lomassa.
Tapaamisten hallinta

Palveluntarjoaja voi luoda asiakkaan kanssa tapaamisia eli varata aikoja ja hallita kaikkia tapaamisia yhdessä paikassa. Tapaamisiin kirjataan ajankohta ja mistä tapaamisessa tai toimenpiteessä on kyse. Lisäksi tapaamisen voi kirjata erinäistä lisätietoa, kuten tapaamisen kuvauksen ja tapaamisen jälkeisiä muistiinpanoja/käyntikertomuksen. Asiakkaan hylätessä ehdotettu aika tai peruessa hyväksytyn ajan, voi hän liittää mukaan viestin, ja esimerkiksi ehdottaa eri aikaa.
Käytä TassuApua sujuvasti eri laitteilla
Ammattilaisille suunnattua TassuApua käytetään tutulla TassuApu-alustalla, joka toimii niin puhelimella, tabletilla kuin tietokoneella. Esimerkiksi suuri toimija käyttää TassuApua kätevästi tietokoneella muun muassa eläinlääkäriohjelmiston ohella, kun taas liikkeellä oleva pienyrittäjä tai kasvattaja saattaa hyödyntää TassuApua helpommin mobiilissa.
Muita kysymyksiä
Miten palveluntarjoaja eroaa normaalista TassuApu-käyttäjästä?
Palveluntarjoajat eivät voi itse lisätä (omia) lemmikkejä tililleen. Sen sijaan palveluntarjoaja voi lähettää kontaktipyyntöjä normaaleille TassuApu-käyttäjille eli asiakkailleen ja näin nähdä heidän lemmikkiensä tiedot. Jos asiakas ei ole TassuApu-jäsen, voi hänelle lähettää rekisteröitymiskutsun. Palveluntarjoajalla voi olla rajoittamattomasti asiakaskontakteja.
Voiko asiakas perua suostumuksen jakaa lemmikin tiedot palveluntarjoajalle?
Kyllä. Asiakkaalla on aina mahdollisuus lopettaa tietojen jako napin painalluksella. Suostumuksen voi myös takaisin päälle samalla tavalla. Näin tiedot pystyy jakamaan myös vain hetkellisesti.